شهید آوینی: بگذار دشمن خود را بفریبد و از پیوند تاریخی ما با عاشورا غافل بماند و در انتظار از پا نشستن ما باشد ؛ آینده از آنِ ماست.

به نام خدا

 

شهید سید مرتضی آوینی:


بچه‌های ما امروز در تظاهرات و هیئت‌ها و روضه‌خوانی‌ها بزرگ می‌شوند و شیر مادر را مخلوط با اشک‌های حسینی می‌مکند و عشق حسین (ع) با جانشان آمیخته می‌گردد و آینده‌ی انقلاب را تا فرداهای دور و حکومت جهانی عدل در سراسر کره‌ی زمین استمرار می‌بخشند.

بگذار دشمن خود را بفریبد و از پیوند تاریخی ما با عاشورا غافل بماند. اگر امام تنها نماند اسلام هم پیروز خواهد شد، و ما اهل کوفه نیستیم که امام را تنها بگذاریم.

بگذار دشمن هرگز در نیابد آینده در کف آن حزب‌اللهی کوچکی است که کفن «هیهات منا الذله» در بر کرده است و قلک پس‌اندازش را چون نارنجکی به قلب دشمن می‌کوبد.

بگذار دشمن خود را بفریبد و در انتظار از پا نشستن ما باشد. آینده از آنِ فرزندان ماست، فرزندانی که در دامن عفت مادران مسلمانشان، راهیان صدیقه‌ی زهرا و زینب کبری علیهماالسلام، رشد می‌کنند؛ مادرانی که با حجاب سیاهشان خون سرخ شهدا را پاسداری می‌کنند و دامن پاکشان پرورشگاه مؤ‌منین مجاهدی است که تاریخ آینده‌ی کره‌ی زمین را با دست‌های توانمندشان می‌نویسند.
برگرفته از مقاله حضور الحاضر
http://old.aviny.com/Article/Aviny/Chapters/Matnefilm/part_1/hozoor.aspx

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.