یوسف اصلانی،خیری که تاکنون ده ها بی سرپرست را صاحب کار نموده و نمایندگان لیست امید که تاکنون اقدامی برای اقتصاد نکرده اند!

به نام خدا


یوسف اصلانی،خیری که تاکنون ده ها بی سرپرست را صاحب کار نموده و نمایندگان لیست امید که تاکنون اقدامی برای اقتصاد نکرده اند!

یوسف اصلانی،خیری که تاکنون ده ها بی سرپرست را صاحب کار نموده ؛ وی کودکان بی سرپرست را تحت سرپرستی خود در آورده و با رسیدگی به آنها ؛ افرادی توانمند و دارای مهارت کافی به اجتماع تحویل میدهد.

نمایندگان لیست امید که تاکنون اقدامی برای اقتصاد نکرده اند! آنها که همیشه مورد حمایت غرب و شبکه های گسترده انها هستند ، به جای پرداختنن به مشکلات و معایب اجتماع و اقتصاد کشور هر بار با یک موضع گیری و حرکت شرم آور ؛ خبر ساز میشوند!

#یوسف_اصلانی #لیست_امید #اصلاح_طلبان #اصلاح_طلب #جنبش_سبز #منافق منافقین #داعش #سلفی_حقارت #حزب_الله #تروریست #ایران #تهران #نماینده_مجلس #اقتصاد #اشتغال #کار_یابی #موبایل #سلفی #عکس #احمق #ابله #خائن #خیانت #وطن_فروش

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.